Erdal ÖZAYDIN

Erdal ÖZAYDIN
@Engineer47
》Bahr isen de katre-i nâçiz göster kendini (Şeyhulislam Yahya) 》Okumak; bakış açımızı zenginleştirir, Beyni de düşünce kütüphanesi yapar. (E.ÖZAYDIN)
Benim seçimim, benim kararım.
Ben anlamıyorum. O kadar aşk kitapları okuyoruz. Mesela Yaralı, #k:1520. Bende iz bırakmış olduğu için sadece örnek veriyorum. Neden bu kitaplara tepkili değilken Bir Kürt Sevdim kitabına karşı önyargılar var? Bu bir gerçektir ki kültür farkı olan aile çocuklarının aşkları yara alır. Yarım kalır. Neden bu kadar kavuşulmayan aşık var sanıyorsunuz? Önyargılar neden? Ya seversiniz, sevmezsiniz o ayrı. Herkes her kitabı okumak zorunda değil. Yada biri yarım bıraktı diye başkasına da okuma diye yüklenemez. "Ben sevmemiştim"demek ayrı, "Saçmalık" demek ayrı. Nedir bu öfke? Irk ayrımı diyerek kitabı yargılayanlar ırk ayrımı yapıyor farkında olmadan. Ya sevmiş, sevmiş. İmanını sevmiş, merhametini sevmiş. Öyle böyle değil ha, delice sevmiş. Yüceltmiş, yermemiş. Nedir ya bu isyanın sebebi? Lütfen birbirimize saygı duyalım. Siz sevmeğin tamam ama bana "okuma" diye de gelmeğin. Kitabsever
Kızgınlık
Erdal ÖZAYDIN isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
🙏🙏
Reklam
Benim seçimim, benim kararım.
Ben anlamıyorum. O kadar aşk kitapları okuyoruz. Mesela Yaralı, #k:1520. Bende iz bırakmış olduğu için sadece örnek veriyorum. Neden bu kitaplara tepkili değilken Bir Kürt Sevdim kitabına karşı önyargılar var? Bu bir gerçektir ki kültür farkı olan aile çocuklarının aşkları yara alır. Yarım kalır. Neden bu kadar kavuşulmayan aşık var sanıyorsunuz? Önyargılar neden? Ya seversiniz, sevmezsiniz o ayrı. Herkes her kitabı okumak zorunda değil. Yada biri yarım bıraktı diye başkasına da okuma diye yüklenemez. "Ben sevmemiştim"demek ayrı, "Saçmalık" demek ayrı. Nedir bu öfke? Irk ayrımı diyerek kitabı yargılayanlar ırk ayrımı yapıyor farkında olmadan. Ya sevmiş, sevmiş. İmanını sevmiş, merhametini sevmiş. Öyle böyle değil ha, delice sevmiş. Yüceltmiş, yermemiş. Nedir ya bu isyanın sebebi? Lütfen birbirimize saygı duyalım. Siz sevmeğin tamam ama bana "okuma" diye de gelmeğin. Kitabsever
Kızgınlık
Erdal ÖZAYDIN isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
EYVALLAH rica ederim hocam. İnşaallah. 🤲🤲
Benim seçimim, benim kararım.
Ben anlamıyorum. O kadar aşk kitapları okuyoruz. Mesela Yaralı, #k:1520. Bende iz bırakmış olduğu için sadece örnek veriyorum. Neden bu kitaplara tepkili değilken Bir Kürt Sevdim kitabına karşı önyargılar var? Bu bir gerçektir ki kültür farkı olan aile çocuklarının aşkları yara alır. Yarım kalır. Neden bu kadar kavuşulmayan aşık var sanıyorsunuz? Önyargılar neden? Ya seversiniz, sevmezsiniz o ayrı. Herkes her kitabı okumak zorunda değil. Yada biri yarım bıraktı diye başkasına da okuma diye yüklenemez. "Ben sevmemiştim"demek ayrı, "Saçmalık" demek ayrı. Nedir bu öfke? Irk ayrımı diyerek kitabı yargılayanlar ırk ayrımı yapıyor farkında olmadan. Ya sevmiş, sevmiş. İmanını sevmiş, merhametini sevmiş. Öyle böyle değil ha, delice sevmiş. Yüceltmiş, yermemiş. Nedir ya bu isyanın sebebi? Lütfen birbirimize saygı duyalım. Siz sevmeğin tamam ama bana "okuma" diye de gelmeğin. Kitabsever
Kızgınlık
Erdal ÖZAYDIN
Aynen kimse kimsenin seçim ve kararına karışıp yönlendiremez. Hele bunu ırkçı bir zihniyetle yapıyorsa hiç karışma hakkı yoktur. Eğer dostane bir şekilde öneri ve tavsiye veriliyorsa dinlenir. Beğenilen alınır kullanılır. Beğenilmeyen orda bırakıp istediği gibi istediği şeyi yapar, sever veya gider. Irkçı zihniyetler; toplumda hastalık yapan bir mikroptur. O mikrop toplumu sürekli hasta etmek için uğraşıp durur. Allah'ın yarattığı bir ırkı, aciz kullar inkar edemez. Eğer etmeye kalkıyorsa o kendini inkar ediyor demektir. Hepimiz birlik, beraberlik ve kardeşçe yaşadığımız sürece ve birbirimize saygı duyduğumuz sürece ancak var olabiliriz. Artık bu ırkçı söylemle ve tavırlardan midemiz bulanıyor. Artık bu zihniyetlerin devri kapanmış olmalıydı. Artık ırkçı zihniyetler, literatürlerde en tehlikleri patojen olarak yerini almalıydı. Bu zihniyetlerden toplum tedavi olmalıydı şimdiye kadar. Ama sanırım ırkçı zihniyetler toplum denen bedende başa çıkılamaz bir kanser hücresine dönüşmüş durumda. Yazık çok yazık. Zavallılar... Elinize emeğinize sağlık hocam güzel ifade etmişsiniz 👍👍
YAZDIKLARINIZSINIZ DİYORLAR YANILIYORLAR BİZ ONLARI YAZIYORUZ BİLMİYORLAR
Aşkı yazınca; “aşık” oldu diyorlar. Aşk şiirleri yazınca; “kara sevdaya düştü” diyorlar. Ayrılığı yazınca; “ayrıldı” diyorlar. Acıyı yazınca acı çekiyor diyorlar. Mutluluğu yazınca; “hayırdır” diyorlar. Hayatı yazınca; “bunun bir derdi var” diyorlar. Hüznü yazınca; “kahpe felek” diyorlar. Arabeski yazınca; “bunun kafası gidik” diyorlar. Dini yazınca; “muhafazakâr” diyorlar. ideolojiyi yazınca; “siyasetçi” diyorlar. Toplumu yazınca; “toplum mühendisi” diyorlar. İsyanı yazınca asi, eleştirince; “Bu ne diyor” diyorlar. Neyi yazarsan yaz seni o an yazdığın şey yapıyorlar. Madem öyle her şeyi doğru biliyor ve söylüyorlar. Madem Doğrucu Davut’lar bunu da doğrulasınlar; Onlara bir soru: “Neden ölümü yazınca; ‘öldü’ demiyorlar?” Çünkü “öldü” dedikleri yerde kendileriyle çeliştikleri ile kendi yanılgılarını ele vermiş olurlar. Çünkü ölüler yazmaz, eli kalem tutmaz. İşte bu nedenle yanılıyorlar. Bu yüzden ne derse desinler, Sen bu yazdığınsın demesinler. “Sen ancak bunları yazan bir kalemsin” desinler. Çünkü biz kendimizi değil çoğunlukla onları yazarız. Çok şey ve kişi olamayız ama çok şey ve kişiyi yazan tek kalem olabilmemiz ihtimal. ERDAL ÖZAYDIN 28.08.2022
Erdal ÖZAYDIN
Eyvallah 🙏🙏
YAZDIKLARINIZSINIZ DİYORLAR YANILIYORLAR BİZ ONLARI YAZIYORUZ BİLMİYORLAR
Aşkı yazınca; “aşık” oldu diyorlar. Aşk şiirleri yazınca; “kara sevdaya düştü” diyorlar. Ayrılığı yazınca; “ayrıldı” diyorlar. Acıyı yazınca acı çekiyor diyorlar. Mutluluğu yazınca; “hayırdır” diyorlar. Hayatı yazınca; “bunun bir derdi var” diyorlar. Hüznü yazınca; “kahpe felek” diyorlar. Arabeski yazınca; “bunun kafası gidik” diyorlar. Dini yazınca; “muhafazakâr” diyorlar. ideolojiyi yazınca; “siyasetçi” diyorlar. Toplumu yazınca; “toplum mühendisi” diyorlar. İsyanı yazınca asi, eleştirince; “Bu ne diyor” diyorlar. Neyi yazarsan yaz seni o an yazdığın şey yapıyorlar. Madem öyle her şeyi doğru biliyor ve söylüyorlar. Madem Doğrucu Davut’lar bunu da doğrulasınlar; Onlara bir soru: “Neden ölümü yazınca; ‘öldü’ demiyorlar?” Çünkü “öldü” dedikleri yerde kendileriyle çeliştikleri ile kendi yanılgılarını ele vermiş olurlar. Çünkü ölüler yazmaz, eli kalem tutmaz. İşte bu nedenle yanılıyorlar. Bu yüzden ne derse desinler, Sen bu yazdığınsın demesinler. “Sen ancak bunları yazan bir kalemsin” desinler. Çünkü biz kendimizi değil çoğunlukla onları yazarız. Çok şey ve kişi olamayız ama çok şey ve kişiyi yazan tek kalem olabilmemiz ihtimal. ERDAL ÖZAYDIN 28.08.2022
Kitabsever isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
Aynen👍👌 Çok güzel tespit. Kaleminiz de daim ve kavi olsun. Teşekkür ederim 🙏