Erdal ÖZAYDIN

Erdal ÖZAYDIN
@Engineer47
》Bahr isen de katre-i nâçiz göster kendini (Şeyhulislam Yahya) 》Okumak; bakış açımızı zenginleştirir, Beyni de düşünce kütüphanesi yapar. (E.ÖZAYDIN)
Yaş aldık hayattan Geçti gitti işte ömür Yaş otuzbeş olsada Sanki bitecekmiş ömür Oysa daha çok şey vardı Çok şeyler yapacaktık Tutamadan biz zamanı Geçti gitti işte ömür Hani gönül yaşıydı önemli olan? Şimdi neden kâr etmiyor ? Allahtan uzaklaştığımız her an Gönül solmaya başlıyor… Ya Rab gören sensin Hataları örten sen Ne olur bağışla bizi Yoktur senden başka Marifet edecek bizi… 07.09.2020 Mihmahdar…
Edebiyat
Erdal ÖZAYDIN
Elinize emeğinize sağlık. Kaleminiz daim ve kavi olsun👍👍
Reklam
İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım... Cemil Meriç
Erdal ÖZAYDIN
#179849083
Benim seçimim, benim kararım.
Ben anlamıyorum. O kadar aşk kitapları okuyoruz. Mesela Yaralı, #k:1520. Bende iz bırakmış olduğu için sadece örnek veriyorum. Neden bu kitaplara tepkili değilken Bir Kürt Sevdim kitabına karşı önyargılar var? Bu bir gerçektir ki kültür farkı olan aile çocuklarının aşkları yara alır. Yarım kalır. Neden bu kadar kavuşulmayan aşık var sanıyorsunuz? Önyargılar neden? Ya seversiniz, sevmezsiniz o ayrı. Herkes her kitabı okumak zorunda değil. Yada biri yarım bıraktı diye başkasına da okuma diye yüklenemez. "Ben sevmemiştim"demek ayrı, "Saçmalık" demek ayrı. Nedir bu öfke? Irk ayrımı diyerek kitabı yargılayanlar ırk ayrımı yapıyor farkında olmadan. Ya sevmiş, sevmiş. İmanını sevmiş, merhametini sevmiş. Öyle böyle değil ha, delice sevmiş. Yüceltmiş, yermemiş. Nedir ya bu isyanın sebebi? Lütfen birbirimize saygı duyalım. Siz sevmeğin tamam ama bana "okuma" diye de gelmeğin. Kitabsever
Kızgınlık
Erdal ÖZAYDIN isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
🙏🙏
Benim seçimim, benim kararım.
Ben anlamıyorum. O kadar aşk kitapları okuyoruz. Mesela Yaralı, #k:1520. Bende iz bırakmış olduğu için sadece örnek veriyorum. Neden bu kitaplara tepkili değilken Bir Kürt Sevdim kitabına karşı önyargılar var? Bu bir gerçektir ki kültür farkı olan aile çocuklarının aşkları yara alır. Yarım kalır. Neden bu kadar kavuşulmayan aşık var sanıyorsunuz? Önyargılar neden? Ya seversiniz, sevmezsiniz o ayrı. Herkes her kitabı okumak zorunda değil. Yada biri yarım bıraktı diye başkasına da okuma diye yüklenemez. "Ben sevmemiştim"demek ayrı, "Saçmalık" demek ayrı. Nedir bu öfke? Irk ayrımı diyerek kitabı yargılayanlar ırk ayrımı yapıyor farkında olmadan. Ya sevmiş, sevmiş. İmanını sevmiş, merhametini sevmiş. Öyle böyle değil ha, delice sevmiş. Yüceltmiş, yermemiş. Nedir ya bu isyanın sebebi? Lütfen birbirimize saygı duyalım. Siz sevmeğin tamam ama bana "okuma" diye de gelmeğin. Kitabsever
Kızgınlık
Erdal ÖZAYDIN isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
EYVALLAH rica ederim hocam. İnşaallah. 🤲🤲
Benim seçimim, benim kararım.
Ben anlamıyorum. O kadar aşk kitapları okuyoruz. Mesela Yaralı, #k:1520. Bende iz bırakmış olduğu için sadece örnek veriyorum. Neden bu kitaplara tepkili değilken Bir Kürt Sevdim kitabına karşı önyargılar var? Bu bir gerçektir ki kültür farkı olan aile çocuklarının aşkları yara alır. Yarım kalır. Neden bu kadar kavuşulmayan aşık var sanıyorsunuz? Önyargılar neden? Ya seversiniz, sevmezsiniz o ayrı. Herkes her kitabı okumak zorunda değil. Yada biri yarım bıraktı diye başkasına da okuma diye yüklenemez. "Ben sevmemiştim"demek ayrı, "Saçmalık" demek ayrı. Nedir bu öfke? Irk ayrımı diyerek kitabı yargılayanlar ırk ayrımı yapıyor farkında olmadan. Ya sevmiş, sevmiş. İmanını sevmiş, merhametini sevmiş. Öyle böyle değil ha, delice sevmiş. Yüceltmiş, yermemiş. Nedir ya bu isyanın sebebi? Lütfen birbirimize saygı duyalım. Siz sevmeğin tamam ama bana "okuma" diye de gelmeğin. Kitabsever
Kızgınlık
Erdal ÖZAYDIN
Aynen kimse kimsenin seçim ve kararına karışıp yönlendiremez. Hele bunu ırkçı bir zihniyetle yapıyorsa hiç karışma hakkı yoktur. Eğer dostane bir şekilde öneri ve tavsiye veriliyorsa dinlenir. Beğenilen alınır kullanılır. Beğenilmeyen orda bırakıp istediği gibi istediği şeyi yapar, sever veya gider. Irkçı zihniyetler; toplumda hastalık yapan bir mikroptur. O mikrop toplumu sürekli hasta etmek için uğraşıp durur. Allah'ın yarattığı bir ırkı, aciz kullar inkar edemez. Eğer etmeye kalkıyorsa o kendini inkar ediyor demektir. Hepimiz birlik, beraberlik ve kardeşçe yaşadığımız sürece ve birbirimize saygı duyduğumuz sürece ancak var olabiliriz. Artık bu ırkçı söylemle ve tavırlardan midemiz bulanıyor. Artık bu zihniyetlerin devri kapanmış olmalıydı. Artık ırkçı zihniyetler, literatürlerde en tehlikleri patojen olarak yerini almalıydı. Bu zihniyetlerden toplum tedavi olmalıydı şimdiye kadar. Ama sanırım ırkçı zihniyetler toplum denen bedende başa çıkılamaz bir kanser hücresine dönüşmüş durumda. Yazık çok yazık. Zavallılar... Elinize emeğinize sağlık hocam güzel ifade etmişsiniz 👍👍