Eniseeeee

Eniseeeee
@Enisss
İnsanlar kıyıcıydı, kitaplara kaçtım! Kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdimm. . . (C.M)
Reklam
Şu kadar milyar insan dünyada niye var, ben bu kadar yalnızken.
Ve içimde geriye dönmek korkusu var.
Düşünemediğimizi düşünmedikçe düşünebilmekten uzak yaşayacağız.
İçim ey içim bu yolculuk nereye Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin
Reklam