Okumalısın, oku oğlum. Bu kitapları yazan insanlar, bizden önce çeşitli felaketlerden geçmiş insanlardır. Herkesin bizi yalnız bıraktığı anlarda onlar bizim yardımımıza koşarlar. Bizi kendi aralarına çağırırlar. İyi bir kitap, iyi bir arkadaş olur.
Zaman bir dairedir;ne başını bulmak mümkün,ne sonunu...Hangi noktayı başlangıç sayalım ki,o noktadan karış karış giderek hâdiseleri oluş sırasına göre kaydedelim?