Esra BİLİCİ

Esra BİLİCİ
@Es_RaBLC
Oysa şimdi anlıyorum ki, aslolan insanmış; insan gider ardında suret kalır, koku kalırmış ancak leylak ve kokusu gider ardından hiçbir şey kalmazmış.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ömür dediğin Temmuz güneşinin altında eriyen bir çeşit kardır..
Siz İslam devletini evlerinizde kurun, Allah sokaklarımızı İslamlaştırır.
"Ne kadar yürürsen de yol bazen hiçbir şey vermiyor. Yürümek yolun vefası ama yol çoğu zaman bivefa oluyor."
Kalabalıkta kimsenin yüzü kendinin değildir, bilirsiniz.