Bir insana "Yok" dediğin zaman konu kapanır normalde ama biz bununla asla yetinmez, anında "Hiç mi yok?" diye bir soru daha sorarak kafamızdaki cevabı almayı bekleriz.
Bir zamanlar çok çalışır, çok düşünürdüm, ama yorgunluk duymazdım. Şimdiyse ne yaptığım bir iş var, ne de üzerinde kafa yorduğum bir sorun, ama vücudum ve ruhum o kadar yorgun ki...