Kitap gerçekten çocuklardan önce yetişkinlerin okuması gereken bir kitap. Fikri Bey gibi bir sürü bey hali hazırda iş yerlerimizde o kibirle oturdukları koltuklarında hayata hep karanlık taraftan bakıyor. O kibirlerinin içinde kayboluyor.Hayatta her alanda böyle insanlar var maalesef. Okurken Fikri Bey gibi tüm bu insanlar da bir gün değişir, dönüşür umarım dedim. Çok güzel kaleme alınmıştı bir solukta bitirdim :) Şermin Yaşar
Gerçekten eksisiyle artısıyla kendime hatırlatmam gereken, unuttuğum ya da kendime söylemediğim bir çok cümleyi kitapta okuyunca çok tuhaf ve güzel hissettim. Beyhan Bey ile oturup beni konuşsak sonrasında böyle bir kitap yazsa zaten beni yazarmış. Kaleminize ve emeğinize sağlık.. Beyhan Budak
Aydınlandım , öğrendim. Öğrenirken inandım ve düşüncemi olumlamaya çevirdiğim şahane bir kitaptı. Diğer kitapları heyecanla okumayı bekliyorum gerçekten
Hızlı bir şekilde aktı , gitti. Hayatta yaşanılan kadın hikayelerinden hep etkileniyorum . İyi ya da kötü. Okudukça empati kurduğumu , okudukça o anda yaşadığımı hissediyorum. Bilindik şairlerin alıntılarıyla tamamlanan kadınların uyumu ayrı hoşuma gitti. Kaleminize sağlık Asuman Toprak Deniz
Psikoloji üzerine yazılmış romanları pek tercih etmesem de dinlene dinlene anlatılan karakterlerle empati yaparak okudum. Uzun solukluydu ama güzel gelişmelerle biten bir hikayeydi. Hayat bitti dediğin yerde hep yeniden başlıyor . Affetmek en büyük hafiflik insana.