Kitap gerçekten çocuklardan önce yetişkinlerin okuması gereken bir kitap. Fikri Bey gibi bir sürü bey hali hazırda iş yerlerimizde o kibirle oturdukları koltuklarında hayata hep karanlık taraftan bakıyor. O kibirlerinin içinde kayboluyor.Hayatta her alanda böyle insanlar var maalesef. Okurken Fikri Bey gibi tüm bu insanlar da bir gün değişir, dönüşür umarım dedim. Çok güzel kaleme alınmıştı bir solukta bitirdim :) Şermin Yaşar