Hyecheon Gölü dalgalarına sulusepken kar yağmaya başlamıstı.
Önceki gece yaşadıkları aşk anıları yalanmışçasına eriyip yok oluyordu.
Y, çayırda bıraktığı adamı düsündü.
Bu anıları yok etmek için daha ne kadar acının sınırlarında dolaşmam gerekiyor?
Birini sevmenin anısı sulusepken gibiyse,
yanlış mevsimde gelerek eriyen kardan adam gibiyse,
pişman olmayı değil, sadece yok olmasını diliyorum.
Issız çayırda geriye sadece bir düş kırıklığı kaldı.
Geride kalan aşklar unutulmuşluğun ötesinde kayboldu.
Keşke ben de bu boş çayırı geçebilseydim...