Normalde kitap sonunda altını çizdiğim çoğu alıntıyla sonlandırırdım sayfayı.
Yalnız bu sefer öyle olmayacak.
Alıntı paylaşmıyorum, zira kitabın tamamı buraya sığmaz.
Mutlaka herkesin, özellikle çocuk sahibi olmak isteyenlerin okuması gereken kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum.