“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”
Şöyle aşık olabileceğim biri lazım bana. Sımsıkı sarılacağım, güveneceğim, ağladığımda da güldüğümde yanımda olan. Ne biliyim böyle hiç gitmeyecek birisi lazım bana. Öyle ev boş diyebileceğim değil. Annem evde gel elini öptürmeye götüreceğim diyeceğim biri lazım. Lazım ama işte yok. Nerdesin be sen beklediğim insan? Nerdeysen çık gel artık..
Ömür bitiyor...