Ah ,bu insan yüzleri!..Her şeyimizi bağladığımız, durmadan yanıldığımız, istediğimiz kadar bol hasletler ,adilikler, iyilikler ,kötülükler, delilikler ,akıllılıklar ,sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok ! Bu yüze olmazsa ötekine yükleriz saydıklarımızı .Yanılmamız muayyen bir insan içindir , insanlar için değil. O halde yanılmıyor sayılırız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
NİNA : Sizin oyunlarınızı canlandırmak çok zor ; canlı karakterler bulunmuyor.
TREPLEV : Hayatı olduğu gibi değil, olması gerektiği gibi ; rüyalarda ortaya çıktığı gibi sunmak gerekir .