📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sık sık düşünürüm . Yaşama yeniden, ama bu kez bilinçli olarak başlanabilseydi! Yaşamış olduklarımız, hani derler ya, taslak, öteki de onun temize çekilmişi olsaydı, ne olurdu acaba ? Sanırım her birimiz, her şeyden önce, yaşamış olduklarımızı bir daha yaşamamaya , ya da hiç değilse , kendimize bambaşka bir yaşama ortamı... yaratmaya çalışırdık...
Yoksul olup da haline şükreden insanın kendi de zengindir, gönlü de, oysa zenginliği sınırsız olduğu halde, her an yoksul düşme korkusuyla yaşayanın bir kış kadar yoksul hayatı vardır.