"İlâhî, benim Sana olan muhabbetime şaşmıyorum, zira ben hakir bir kulum. Ben asıl Sen'in beni kulun olarak sevmene şaşıyorum. Çünkü Sen, Yüce bir Rab olduğun hâlde zelil bir kulu seviyorsun"
Sayfa 231 - Altınoluk Yayınları:14, İstanbul, 2012, Bâyezîd-i Bistâmî·Kitabı okudu