İşin kötü yanı şu: çoğunluk edilgen ve bananeci oldu mu, benim gibi sıradan kişiler dertlerini anlatabilmek için çok ileri gitmek, hayatlarını kaydırmak, alay konusu olmak zorunda kalıyorlar.
Karyolamın altında küçükken okuduğum kitaplar yığılmıştı. Çoğunu kapaklarına bile bakmadan, bir kutuya yerleştirdim. Bir tanesini hatırlıyorum, o kadar canlı hatırlıyordum ki """ kafamda bir düşünce olarak değil, ağzımda bir tat olarak hissettim birden. """