"Hangi yöne dönmeliyim Konstandis ?" İnsanlara doğru mu? Bu yön hem pis hem de kötü kokuyor ,Tanrı'ya doğru mu ? O ki Ladas babayı varlık içinde yaşatırken Mariouri'yi öldürüyor. Kendime doğru mu ? Güneşin altında kıvrılan ve tam kendime ' çok rahatım, güneşin altında çok iyiyim .Burası sıcak derken, bir çizmenin altında ezilen bir solucanım ben'. Bütün bunları anlayabiliyor musun Konstandis ?