Eylem

Eylem
@Eylem_mly
# İki ömrüm olsun isterdim, biri yaşamak diğeri okumak için. ..
Diş tek.
Çukurova Üniversitesi
21 Mart
98 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Hani ; Küçükken karanlıktan korkup,  Gündüzlere ve insanlara sığınırdık ya, Öyle değilmiş... Yanılmışısız , Büyüdükçe Anladık ki ; Asıl Korkunun Gündüzler olduğunu,  Gerçek Kötülüğün İse insanlar olduğunu. Oysa ki ; Karanlık en gürültülü yalnızlığımızmış. Yalnızlık ise,  En Aydınlık karanlığımızmış. Şimdilerde ise ; Gündüzlerden Korkup,  Karanlığa sığınıyoruz,  Yalnızlığa sımsıkı sarılıyoruz...
Eğitim
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar vardır; Gelip geçer hayatlarımızdan, Kimi depremlerle gider , Kimi fırtınalarla.. Ben kalanlardan yanayım .. Şems-i Tebrizî
Uyumak istemiyorum," dedi. "Neden?" dedim. "En kötü düşünceler yatarken aklıma geliyor."
Sussam , Sussan , Sussak...
"Şimdi Açsam Pencereyide Beklesem ... Sen Gelsen ... Olmaz Ya Hani Geliversen ... Hiçbirşey Sormasan ... Hiçbirşey Söylemesen ... Sussam ... Sussan ... Sussak ... "
Şiir
İnsanlar, insanların içinde insanlara hasret yaşarlar.. Özdemir Asaf