Yaptıklarımın kötü şeyler olduğunu topluma karsı çıktığımı biliyorum .insanlar birlikte birbirlerini incitmeden kırmadan savaşmadan yaşamalıdır. Çok şey ögrendim efendim .. inanınız bana !
Yapılacak ilk devrim insanın kendi içinde yapacağıdır. Evet ilk ve en önemli devrim budur. İnsan kendi hakkında bir düşünceye sahip değilken bir düşünce uğruna savaşmak , yapılabilecek en tehlikeli şeylerden biridir ..