Sıla

Sıla
@Ezil
Kimse bilemez içimde ne yaşadığımı
Gece benim için bsiey anlam ifade etmiyo çünkü sabhlara kadar uyumadigin sürece sanada öyle gelicektir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyin sonu ölüm le bitiyo hayatın ve dünyanın sonu
Hepimiz elbet bir gün olucez o toprağın altına girip karanlığa terk edilicez ama ne zaman kim bilir ki ama siz siz olun hayattayken sevdiklerinizin değerini bilin hayatınızı yaşayın çünkü neyin ne zaman olacağını sizi yaratan Allah bilir
Kim bilir ki??
Kim bilir ki belki hiç aydınlanmayacak bir karanlığın içindeyiz belki hiç farkında olmadan hayatımızı sonsuza kadar karanlığa gömdük kimse bilemez
Üzülme kötü günün iyi günüde var
Bu hayatta zor günler geçiren çok insan var ama ayakta durmaya başaran çok az