"Artık irademden özgür olmak istemiyorum. Çünkü özgür olan aslında özgür değildir, hiçbir şey yapmayan da günahsız değildir... Eylemin sadece ortası bizim elimizdedir - eylemin başı ve sonu, nedenleri ve sonuçları tanrıların iradesindedir…”
“…Peki hangisi daha kullanışlı: Ok geçirmez zırh mı, yoksa kulağına fısıldanan tatlı sözler mi?”
“İnanacak tatlı sözler olmadan, kim ok yağmuruna tutulmaya gider ki?”