Aslında henüz böyle bir kitap okumam için çok erkendi. Bana katkısı da oldu ancak daha çok evli veya evliliğe hazırlanan insanlar için yazılmış bir kitap
Çok güzel bir kitap. Dalga geçilenin aksine yaşam felsefesini mantıklı buldum. Bu mutluluk oynunu her zaman oynayabilmeyi çok istedim. O kadar güçlü olmayı da.
Okumadığımı düşünüp başladığım ve yarısını okumuş olduğumu farkettiğim bir kitap.
Başları güzeldi fakat ilerleyince daha da güzelleşti. O kadar gerçekçi bir şekilde anlatmış ki, o kadar iyi bir üslup kullanmış ki... çok beğendim. Sürekli aklımda olacak bir kitap. Bana önemli bir şeyi hatırlatan bir kitap.
Teşekürler Balzac