Çok tatlı, şirin bir kitaptı. Kitaplıkta bulunması ve ara ara bakılması gerekilen bir kitap olduğunu düşünüyorum. Zaman ve dinlenme ile alakalı.
Çok hoşuma gitti.
Çook sevdim . En başlarda sevmem gibi hissetmiştim amaa yazarın hayata karşı olan bakış açısına bayıldım. Hayatımla ilgili bazı çıkmazların cevabını bile buldum. Çok güzeldi
Çok güzel bir kitap, çok yerinde bir eleştiriydi. Sadece Sosyalizm veya Komünizm eleştirisi de değildi bence, çünkü okurken baştakilerin () uyguladığı siyasetin büyük bir kısmını birçok ülkede de uygulanmakta olduğunu farkettim. Çok beğendim.