Kitap hakkında fikir sahibi olmadan almıştım.Çok anlamsız bir kitap olmuş Sevgiliye yazılan mektuplar üstelik mektupların karşılığı da yok kitapta .Zorlama bir kitap hiç beğenmedim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sırpların yaptığı vahşeti anlatıyor."Her iktidar öldürür birilerini bir şekilde önemli olan muhalefetin yapacakları"önemli bir mesajdır.Savaş dönemi yaşanan sıkıntıları zorlukları çok iyi anlatmış .Fakat bir bölümde Bosna tarihinin çok gerilerine giderek hikayenin sonu çok toparlanamamış .O bölüm yeni bir kitap konusu olabilecek durumda ve güzellikte.