Kitabın en sevdiğim yönü, tarihte yaşanan birçok olayın hikayenin içinde yer alması.Çok ders çıkarılacak yerler var.Türk erkeklerinin çoğunun saldırgan, dayak yiyen ,güvensiz, güçsüz olanı ezen şeklinde genellemesi sevmediğim bölümüydü rahatsız edici geldi.Savaşların , iktadarların açtığı yaralar topluma zararları hikayenin içinde güzel işlenmiş.
Harikaydı ."Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek....Ve bir gün büsbütün ölecek".satırları yüreğime işledi.Mükemmel bir anlatım ,çok hüzünlü bir hikaye.Erken büyümek zorunda kalmış bir çocuğun hüzün dolu hikayesi.