Bütün kitabı sanki gözü kapalı okudum hissettim.Hiçbir değeri olmayan rutine binmiş gün içinde yaptığımız herşeyin aslında ne kadar önem taşıdığını çok iyi anlatmış.Gören körlüğümüzü gördüm adı olmayan ülkenin ,adı olmayan şehrinde, adı olmayan insanlarıyla.Tavsiye olunur