Öncelikle şunu soyleyerek başlayayım; psikoloji ve kisisel gelisim kitaplari cok dikkatli olunmasi gereken kitap turleridir. Roman gibi okuyup gecilmez, roman da insani degistirse de dogru olmayan seyleri rahatlikla ifade edebilirsiniz. Psikoloji kitaplari ise bilimsel oldugu icin dogrulugundan emin olunan seyler okursunuz ve etkisi bence daha resmî ve tokat gibi olur. Bunlari dememin sebebi bu tur kitaplara daha ayrıntılı bir inceleme yapmak istememdir. İncelemem ayri zamanlarda uzerine ekleyerek olacak.
1(kitaba göz attiktan sonraki incelemem)- kapağı cok gosterisli kitaplar beni korkutsa da bana güven veren yayini oldu. Goz attim 20 sayfa kadar okudum ve cok guzel anlatimi var tam istenilen ozelliklere sahip, ayrica iddalı. Şans verecegim kitaba. (Edit gelecek)