F.K.

F.K.
@Fatma3588
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Galiba bize çekici gelen şey, yakışıklılıktan ya da güzellikten ziyade,vadedilen bela ..
İnsan ve Duygular
...Gizli tapınağa giden yolu bulan, ama onu izlemeyen birisi. Bir şeyler yapabilecekken, onları yapmayan ve her zaman kalbinin derinliklerinde onları yapmamış olduğu için pişmanlık duyan; yapmanın ödüllerine ve coşkusuna özlem duyan birisiyim...

F.K.

, bir kitabı yarım bıraktı
%59 (229/382 syf.)
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53,1bin okunma
Once yoldaş sonra yol, diyor şair. Yolun güzelliği ise yoldaşın güzelliğinden geliyor. Bir yola çıkacaksanız mesela Hayat gibi yanınızda size değer veren, kıymetinizi bilen insana ve insanlara yer verin. Güzellik yolun güzelliği kadar yoldaşın da güzelliğinden gelir...🛤️🍃
Hayat ve İnsan