F.K.

F.K.
@Fatma3588

F.K.

, bir kitabı yarım bıraktı
%59 (229/382 syf.)
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Once yoldaş sonra yol, diyor şair. Yolun güzelliği ise yoldaşın güzelliğinden geliyor. Bir yola çıkacaksanız mesela Hayat gibi yanınızda size değer veren, kıymetinizi bilen insana ve insanlara yer verin. Güzellik yolun güzelliği kadar yoldaşın da güzelliğinden gelir...🛤️🍃
Hayat ve İnsan
....Kitaplarla, resimlerle, güzel şeylerle dolu olan, insanların alçak sesle konuştukları, kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum...
Tüm insanlar ikilemlerle doludur. Hem güvence ve monotonluk ararlar hem de değişiklikten büyük zevk alırlar. Esther Perel
İnsan ve Duygular