F.K.

F.K.
@Fatma3588
"Kendimizi bir binanın tepesinden hep beraber boşluğa bırakmayışımızın tek nedeni yarındı. Lotonun çıkma ihtimalini, sonsuz mutluluk içinde barındıran o sihirli sözcük: Yarın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Güzellik, algılanan nesnenin bir niteliğinden çok, onu algılayanda uyanan bir etkidir."
Öyle anlar olur ki, boşlukta hissederiz kendimizi — oysa bir yanılgıdır bu: Çünkü, aslında, zaten, sürekli boşluktayızdır da, ancak belirli anlarda —arada bir— hissederiz bunu : olup-biten, boşluğa ‘düşmemiz’ değil, boşluktalığımızı duymamızdır; çünkü, duysak da duymasak da, zaten, boşluktayızdır… Boşluğa düşmeyiz, düşemeyiz hiç — çünkü, boşluktayızdır zaten…''
Özgürlük,sözde özgürüz! Büyük bir aldatmaca bu..
İnsan ve Toplum