Bir türkü duyulur... Gecede başka türlü, gündüzde başka türlüdür. Çocuk söylese başka tatta, kadın söylerse... Genç söylerse başka tatta olur, yaşlı söylerse... Dağda söylenirse başka, ovada, denizde, ormanda başka türlüdür. Hep ayrı ayrı tattadır. Sabahleyin başka, ögle, ikindin,akşamlayın başkadır.
İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu.. İçimizde şeytan yok.. İçimizde aciz var.. Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.