Mutsuzluğun suçu sıklıkla " kötü seçimler"in üstüne atılır. Bu da bizi " iyi seçimler" in mümkün olduğuna götürür. Gerçek bundan daha karmaşıktır. Her seçimin artıları ve eksileri vardır. Seçtikten sonra eksileri yakından görme fırsatınız olur.
Memeliler bir araya geldiğinde her beyin baskın olmanın iyi hissini arar. Bunu başkalarında kolayca görebilirsiniz ama kendi beyniniz yaptığında sadece hakettiğiniz şeyi arıyormuşsunuz gibi gelir.