Kimi insanın yüreği karanlık,kimininki aydınlıktır.Geceyle gündüz gibi!Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme,herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!Kendini koru kızım,insanlara karşı kendini koru!
Kitaplığıma eklemek istediğim cok merak ettiğim bir kitaptı beni hic yanıltmadı.
En sevdigim kısımda ömer hayyam'ın ince laf sokuşlarıydı:) Eğer hâlâ okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim.