Bu da fena değildi lakin 've dağlar yankılandı'ya başlayınca-50 sayfa okudum herhalde en çok,fazlasına sabredemedim- yazar hakkında şüphelerim oluşmaya başlamadı değil;hep bir sapkınlık;evet,hiçbir film ya da kitap hayat kadar acı değil lakin benzer konuları işlemek sömürüye giriyor sanki.
Askerde iken arkadaşım önermişti,neden önerdi, bilmiyorum;bu kitap bir insana neden önerilir daha doğrusu,hiç bilmiyorum.duvara bantla yapıştırılan bir muzdaki derin anlam yüklüydü belki,ben dibe inemedim;hiç yazık.