Son zamanlarda ne çok sıkılır oldum her şeyden, herkesten... Yakınımda kimseyi görmek istemiyorum, kimseyle karşılaşıp konuşmak dahi istemiyorum. Çünkü biliyorum yapmacık olacağını. Sırf bu yüzden çevremdeki boş insanlardan kaçıyorum. Gündüzleri kimsenin bilmediği, gitmediği yerlerde, geceleri kimsenin olmadığı sokaklarda dolaşıyorum. O kadar sıkıldım ki yapmacık olan her şeyden... İstediğim tek şey gerçek, samimi, dürüst duygular. Sanal alem yalan alem derler ama burda karşılık beklemeyen, samimi, çıkar menfaat ilişkisi gözetmeyen o kadar çok insan var ki... İyi varlar diyeceğim birkaçını tanıma fırsatım da oldu. Çevremdeki sahte dostluklardan alamadığım huzuru veren insanlar var burada... Böyle güzel insanların peşindeyim ben. Gerisi lâfıgüzaf...