Doğrusu dün 'benimle gel' derken seni nereye çağırdığımı tam bilmiyordum.
Benim hislerimi ve acılarımı senden başka kimse paylaşamaz!.. Paylaşmak kelimesi zayıf düştü...''Taşıyamaz'' demek daha doğru olur. Şimdi daha iyi anlıyorum. Evet, bir tek şey için geldim sana...Bir tek şey için: ''Beni bırakma!'' demek için. Beni bırakmayacaksın değil mi Sonya?
Bir insanın kendi kaderini ve içerdiği olanca acıyı kabul ediş yolu ona, en ağır koşullar altında bile yaşamına daha derin bir anlam katma fırsatı verir.