Sizi bilmem. Fakat ben yaşımın kanunlarına uymaya mecburum. Benim yaşımda, bir delikanlı gibi davranılamaz. Saçlarımızın aksine, o yaşta beyaz olan bir çok şey vardır ki bu yaşta karadır.
Hepimiz kendimize geleceğiz bir gün.Üzüle üzüle mutlu olmayı, güçsüz kala kala güçlü olmayı öğreneceğiz.Düşe düşe kalkmayı, öle öle yaşamayı, ağlaya ağlaya gülmeyi ve ayrı kala kala sevmeyi...
Bir gün hepimiz kavuşmayı da öğreneceğiz.O gün yakın.Bir gün hepimiz aramızdaki kilometreleri, santimetreleri aşacağız.Kime bakıyorsak uzaktan uzağa, bir gün tam karşımızda gözlerini içine bakacağız.
Çünkü mesafeler, aşılmak içindir...