Filiz bezek

Filiz bezek
@Filiz3391
"Anadolular 'Dağ dağa kavuşmaz ,insan insana kavuşur.' derler ama bu kez bir insanla bir dağ kavuşuyor."
Sayfa 99·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bence bir insan delirmeden de hassas olabilir ; önemsiz şeylerle kırılabilecek , yalnızca acı sözlerle bile ölecek insanlar vardır."
Sayfa 154 - Can·Kitabı okudu
#açlik
"Hiçbir şey işe yaramamisti ; gözlerim açık dosdoğru tavana bakarak çaresizce kalakaldım. Sonunda işaret parmağımı ağzıma soktum, emmeye koyuldum . Beynimde bir şey kıpırdanmaya başladı,derinlerde bir düşünce ortalığı karıştırıyordu , çılgınca bir fikirdi bu : Isırırsam ne olurdu ki ? Bunun üzerine bir an bile düşünmeden gözlerimi yumdum , dişlerimi sıktım. Havaya fırladım. Sonunda uyanmıştım.Biraz kanayan parmağımı yaladım. Acimamisti , yara da önemsizdi ve bir anda kendime gelmiştim; başımı salladım, pencereye gittim, yaraya sarmak için bir bez parçası buldum. Orada durmuş uğraşırken gözlerim sulandı, kendim için yavaşça ağlıyordum . Isırılmış bu sıska parmak öyle acıklı görünüyordu ki . Hey yüce Tanrım, ne durumlara düşmüştüm "...
Sayfa 110 - Can yayınları·Kitabı okudu
" Olgunlaşmamis insanın özelliği , bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir."
Sayfa 176 - YKY yayinlari·Kitabı okudu
2.kitap 2. Bölüm (Wattpad)
"Güzel yaşamak neler yaptığın veya neler yapabildiğin değil , güzel yaşamak her şeyin tadını çıkarabilmek aslında. İçtiği suyun bile tadını çıkarmalı insan, yediği yemek parçasının , gün ışığının..... Sadece yaşamak için nefes almamalı , nefes almayı da sevmeli insan ."