Birine kızdığınızda ve "haksız" davrandığını iddia ettiğinizde, çoğunlukla o kişiler sizinkinden farklı bir bakış açısı ve standartlar dizisi açısından "haklı " olacak şekilde hareket etmişlerdir.
Yarının hiçlik olması tehdidiyle mutlu olamam ve olmayacağım. Derin bir hakaret bu... Bu yüzden, beni acı çekmem ve yok olmam için, fikrimi sormadan ve küstahça var eden bu doğayı; su götürmez davacı, savcı ve davalı rolümle, kendimle birlikte mahkûm ediyorum... Doğayı yok edemediğim için de, sadece kendimi yok ediyorum, hiçbir suçlunun bulunmadığı bir tiranlığa katlanmaktan bezmiş olarak.
-S. Path
Sizi kim kızdırıyor?
"İnsanlar! Kahretsin!
Hepsinden bıktım!
İnsanlardan uzaklasmalıyım."
-Bu düşünceyi sabaha karşı saat 2'de kaydeden kadın uyuyamamıştı. Apartmandaki gürültücü komşuları ve köpekler nasıl bu kadar düşüncesiz olabilirlerdi?
-(siz ne düşünüyorsunuz? )