Bu kitabı da çok severek okudum 2. kitabın çıktığını öğrenince hemen almıştım aldığıma da okuduğuma da değdi açıkçası Beyza AlkoçEnkaz Altındakiler 2 kaleminize sağlık.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Reşat Nuri Güntekin kitabı seneler önce okumuştum ve sevdiğim kitaplardan biridir dizilerini hiç izlemedim ama kitabını çok severek okudum tekrar tekrar da okuyabileceğim bir kitap.
Kitabın ilk dizisini izlemiş biri olarak şunu diyebilirim dizisini çok beğenmiştim kitabını da çok beğendim sadece dizisiyle arasında çok büyük farklar var ama yinede kitabı okurken çok keyif aldım.
Aşk dediğin budur çok ağlamıştım okurken sıkı tutun nehir cümlesini asla unutmam ölüdeniz de derin ismini koydular bebeklerine :) aşk romanı olarak birinci sırada bu geliyor Benim için :)