"Gece her şeyin üzerini örter diye düşünür insan. Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır. Hatırlatırken sarstıkları, sarsarken suskunlaştırdıkları, suskunlaştırırken acıttıkları."
"Bu dünyada hiçbir düşmanım yok, çünkü en çetin kavgaları kendi içimde yaşıyorum. Kendim varken bana zarar vermesi muhtemel bir başkasına ihtiyacım yok."
"Ancak kimselerin bilmediği bir yönu vardı ki Hatice, kalabalıklar içinde yalnızdı. Ne yapsa ne yana dönse ürkütücü bir yalnızlığın koynunda buluyordu kendini."