tom : "biliyor musun kimi düşündüm hep ? casy 'yi çok konuşurdu canımı sıkardı benim. ama şimdi onun söylediklerini düşünüyorum da, bakıyorum hiçbiri aklımdan çıkmamış . bir zamanlar ıssız yerlere gidip kendi ruhunu bulmaya çalıştığını söylerdi. sonunda kendi öz ruhu sayılabilecek bir ruhu olmadığını anlamış. koskoca bir ruhun bir parçası onunmuş. ıssız yerler iyi değildir , derdi. çünkü kendi payı olan o küçük ruh parçası , diğer ruhların arasında olmadıkça , bütünün yanında olmadıkça hiçbir işe yaramıyormuş. nasıl hatırlıyorum hepsini , çok garip. dinlediğimi bile sanmıyordum. ama şimdi anlıyorum... insanoğlu tek başınayken bir halt değildir."