Florasan Gúl

Florasan Gúl
@Florasangul
Güzel zamanlar geçireceğiz... musmutlu zamanlar...
Üzüntülü hikayeler...
Bilmiyorum ki ne zaman gelirsin. Ama inan artık gelmelisin çünkü bu sevilmeyi hak eden kadın her zaman seni bekliyor olacak. Gelsen ne güzel olur di mi? Ya da niyetine girsen aslında ... {Gel zaman git zaman} Biliyor musun artık gelmesen de olur çünkü bu sevilmeyi hak eden kadın artık seviliyor ama sen tarafından değil... İşte sende tam da burada kaybettin belki de kaybetmeye mahkumdun aynı kalbini yani beni kaybettiğin gibi... :(
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
8/10
·160 syf.··
2019 11. kitabı
·
Dizisine göre kesinlikle kitabını öneririm. Çünkü dizide ki entrikalar kitapta o ağırlıkta yok. Eğer diziyi izlemediyseniz kitabını okumunızı tavsiye ederim. Yazarın dili sade ve bir o kadar da açıklayıcı. Çok fazla ince detay geçmemekte. Yine bir kaç kitabında olduğu gibi öğretmenimin önerisi ile okumuştum ve diziyide izlememiştim. Bu da ayrı bir olumlu özellikti. Ama diziyi izlediysenizde okumalısınız aradaki farkı zaten görürsünüz diye umuyorum. Önerir miyim? Evet edebiyata ilgisi olanlar zaten yazarın adını illaki duymuşlardır.
Edebiyat
Yaprak DökümüReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 201636,1bin okunma

Florasan Gúl

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.··
2019 11. kitabı
·
Reşat Nuri Güntekin
8/10 · 36,1bin okunma