Bu kitabı okumadım ama çok namını duydum. İnşallah okuyacağım.
“Nasıl anlatsam bilemedim. Bin sene heyecanla beklediğin bir şey gelmişte gerek kalmamış gibi.”
Geceye güzel bir söz ile kapatalım bugün’ü
Güzel geceler:)
Bu gece yine Nazım Hikmet’ten bir şiir ile sizleri hoş etmek istiyorum...
“Ne güzel şey hatırlamak seni,
yazmak sana dair
hapiste sırtüstü yatıp seni düşünmek:
filanca gün, falanca yerde söylediğin söz,
kendisi değil
edasındaki dünya... “
Şairimiz piraye’ye yazmış bu şiiri ona adamış ne de güzel yazmış bu sadece bir kısmı devamını okumanızı tavsiye ederim:)
Bu gece ki alıntımız Yahya Kemal’den
"Bir hayalet gibi dünya güzeli
Girdiğinden beri rü'yalarına;
Hepsi meşhur, o muamma güzeli
Gittiler görmeye Kaf dağlarına."