Florasan Gúl

Florasan Gúl
@Florasangul
Güzel zamanlar geçireceğiz... musmutlu zamanlar...
Ve Aşk Öyle Haindir Ki...
Aslında bu gece Nazım Hikmet’ten bir alıntı yapayım demiştim ama sonra dedim ki sen yine Özdemir Asaf’tan vazgeçme... “Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, Dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; Nerde imkansız varsa gider onu sever.” Platonik aşk severler derneğinin başkanı olabilirim:)
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Piraye
Her gece ki geleneğimizi bozmayalım... “En güzel deniz: henüz gidilmemiş olandır. En güzel çocuk: henüz büyümedi. En güzel günlerimiz: henüz yaşamadıklarımız. Ve sana söylemek istediğim en güzel söz: henüz söylememiş olduğum sözdür...” Musmutlu geceler:)
Pireye İçin Yazılmış Bir Şiirdir.
Edebiyat
Me:)
Bazıları sürekli geceleri paylaşım yapıyorsun diyor neden gündüz yapmıyorsun diyorlar Çünkü geceleri bana kalıyor yanımda kimse olmuyor bende fırsattan istifade buralarda oluyorum aslında biraz da burada kendimi ifade edbiliyorum diye bilirim hazır çok takipçimde yok istediğimi yazıp atabiliyorum yeni keşfetmeme rağmen çok sevdim...
Anket
Gecemin güzelliği
“Güzel miydi gecelerimiz ya da güzel mi sanıyorduk geceleri? Aslında her gece güzeldi ama geceyi gece yapan Ay’dı o ne kadar parlaksa gece o kadar güzeldi aslında ...” Güzel geceler...:)
Edebiyat
Bir şeyleri anlamak için büyük olaylar atlatmalı mıyız?
Bu gece de Peyami Safa’ya konuk olduk :) “Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler.” Bu kitap için de çok iyi diyorlar en kısa sürede inşallah.
Edebiyat