Florasan Gúl

Florasan Gúl
@Florasangul
Güzel zamanlar geçireceğiz... musmutlu zamanlar...

Florasan Gúl

, bir kitap okudu
3/10
·72 syf.·
142 günde okudu
·
2020 2. kitabı
James Tiptree Jr.
6.8/10 · 3.810 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Bir süredir yoktum daha doğrusu okuluma biraz daha ağırlık verdiğim için kitap okuyamadığımdan dolayı burayıda boş muhabbetle doldurmak istemediğim için paylaşım yapmıyordum. Bu sömestir tatilinde bol bol kitap okumaya çalışacağım inşallah ve sömestirımın ilk kitabı Sabahattin Ali “Kürk Mantolu Madonna” oldu Kitap hakkındaki yorumum Hayatta hep pasif yan karakter olarak yaşayan bir beyfendinin yurt dışında geçirdiği üç ay içinde kendini ve bir nevi ruh eşini bulduğu zamanları bir deftere not etmesiyle devm ediyor diye bilirim daha çok kitap hakkında bilgi aktarmak istemem. Kitabı önerir miyim ? Evet çok akıcı sıkılmadan okuduğum bir kitap özelliklede edebiyata ilgisi olanlara tavsiye ederim.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · İş Bankası Kültür Yayınları · 2023376,6bin okunma

Florasan Gúl

, bir kitap okudu
8/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,6bin okunma
Sende Ki Ben <3
Buraları pek boş bırakmışım :( “Ne kadar da benim gibiydin bakışın duruşun sende kendi mi görmüştüm ama meğersem hepsi bir göz perdesinden ibaretmiş meğersem gözlerime perdeler inmişte senin kusurlarını kapatmış ya da ben çok safmışım da görememişim. Ama olsun güzeldi sende ki beni görmek ... Teşekkürler Sevgili sende ki beni bana gösterdiğin için...” FlorasanGül:)
İlişkiler
Gülmeli rüyalar görmek dileği ile
Bu gece de bir klasik söz bırakalım eheheh Çay var içersen Ben var seversen ;’) Gülmeli rüyalar...
İlişkiler