Hayatın tadını çıkarayım diyorum; anı yaşayayım.
Sonra hafızam, hiç hesapta olmayan saçma sapan bir an’ı ısıtıp ısıtıp önüme sürüyor.
Bak diyor, sen bunları yaşadın. Ayrılıklar, yolculuklar, yoksunluklar...
Nereye seviniyorsun?
Al, özle.. Geberene kadar özle diyor! Neyine mutluluk?..