Ftm___

Ftm___
"Okumadığın gün karanlıktasın." Nuri Pakdil
Sertliklerin, hoyratlıkların ortasında ama sert ve hoyrat olan ne varsa, uzağındaydı. Sadece görmeyi tercih ettiklerine bakıyor ve hep en iyiyi gör­meyi seçiyor, böylece dürtüsel olarak, herhangi bir çaba göstermeden bayağılıktan, kabalıktan azade kalıyordu.
Reklam
Özsaygı denilen şey vardı onlarda, temiz şeyleri, hayatın inceliklerini önemseme vardı; benzerle­rinden onları ayıran da buydu.
Ama işte gözlere bakın­ca, ne uzaktan ne yakından asla yanılmazsınız! En önemli şey gözlerdir!
"Ah, ne olursa olsun kadınlar neredeyse her zaman haklı çıkıyorlar,"
Ama iki kişi üzülmek, tek başına üzülmekten iyidir diye düşünüyorum.
Reklam