"... bütün dünya sokaklarında insanlar, şuuruna varsalar da varmasalar da, mutlulukları veya geçimleri yani sefil güvenlikleri peşinde koşturup duruyorlardı. Ama çoğu zaman kendi beceriksizlikleri veya çirkin hesapları, aptalca açıkgözlülükleri ve açgözlülükleri yüzünden, kimi zaman da o 'toplum' denilen yedi başlı...Ne? Yedi mi? Yedi bin kere yedi bin yedi yüz başlı canavar yüzünden sadece acı çekiyor, yokluk çekiyor, boş ama şaşılacak, ürpertecek kadar vahşi didişmelerinin içinde çirkinleşip anlamlarını yitiriyorlardı.
Ya o, tam başardım, kazandım, unumu eledim derken geberip gitmeler?
..."