Hepimizin kendi içinde yaşayabileceği bir dünya vardır, yani bizi "biz" yapan şeylerden kendimiz sorumluyuz. Kendi ruhlarımızda olan bitenlerle ilgilenmek zorundayız.
Matematik öğretmeni "Bir sınav yaptım herkes döküldü" demiş.
Kimya öğretmeni "Ben de bu sene sınıfın yarısını bıraktım, çalışmıyorlar" diye söylenmiş.
İngilizce öğretmeni "Ben de yarısından fazlasını bütünlemeye bıraktım" diye övünmüş.
Odayı süpüren müstahdem "Hiç hastam öldü diye övünen doktor, müvekkilim hapse girdi diye övünen avukat görmedim" diye, süpüre süpüre çıkmış odadan...