Fatma

Fatma
@Ftmzrh
Evli
Hepimizin kendi içinde yaşayabileceği bir dünya vardır, yani bizi "biz" yapan şeylerden kendimiz sorumluyuz. Kendi ruhlarımızda olan bitenlerle ilgilenmek zorundayız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her öfkelendiğinizde, kendi sisteminizi değiştirmiş olursunuz"
Yıllar önce bir araştırma sonucu dinlemiştim. Tüm seri katillerin tek bir ortak yönü var, çocukken oyun oynamamışlar.
Matematik öğretmeni "Bir sınav yaptım herkes döküldü" demiş. Kimya öğretmeni "Ben de bu sene sınıfın yarısını bıraktım, çalışmıyorlar" diye söylenmiş. İngilizce öğretmeni "Ben de yarısından fazlasını bütünlemeye bıraktım" diye övünmüş. Odayı süpüren müstahdem "Hiç hastam öldü diye övünen doktor, müvekkilim hapse girdi diye övünen avukat görmedim" diye, süpüre süpüre çıkmış odadan...
Kitaplar, dinlemek isterseniz size ilginç öyküler anlatır. Ama insanlarla konuşurken öylesine tuhaf şeyler söylerler ki...