Çocuk başka kişilere, onların haklarına ve farklılıklarına saygı duymayı ögrenmeden önce, ilk olarak( özsaygıyı) ve kendisini anladıkca gelişen haysiyet duygusunu ögrenmelidir..
Gel. Yeniden iyi biri olmak mümkündür, demişti rahim han tam telefonu kapatırken. Öylesine söyleyi vermişti ;son anda aklına gelmiş gibi. Yeniden iyi biri olmak...
"farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık. Kimse bir başkası için kederlenmiyor. Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden.